- "caamillaaaaaaaaaaah!!"




Gick faktiskt ganska bra idag på proven! eller iafll ett av dom, kanske min fullt nerklottrade hand hjälpte? dock hade Lärarna falkögon-kollen på en och förvarnade oss innan att fuskade man åkte man ut, på dirren! Vi har en vikarie som är lite one of a kind, sjukt snygga kläder och har tydligen en härlig tuss(?) på armen! har somsagt inte sett den än, men jag har hört.. Den har tydligen också nuddat bella så hon var nära på att kasta upp maten

Blev att jag dissade redovisningen då jag inte gjort den.. jag gömde mig under hela lunchen för att inte träffa på na. Var så rädd för att jag skulle se henne komma galoperandes och skrika med sin gälla röst: "caaaamillahh! Vaa, varför har du inte gjort redovisningen vaaah? du är ju här vaaah? varför är du inte på lektionen VaaAAH?"


anyway Ikväll börjar DH!! + att både cosmopolitan OcH veckorevyn har kommit! åh lyckans dag, jag är så upphetsad att jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0