Bäbisfetma




Haft en ganska bra dag. Förutom faktumet att jag vaknade upp och kunde knappt röra benet mitt pga fetaste lårkakan som vet precis var den ska sitta. Har sprungit runt lite på Strömpilen och lämnat ut mina otroligt utarbetade CV:n så det är väll bara hoppas på att min charm gjorde sitt och att jag får ett samtal snart. Hon på MQ verkade taggad iafl, skulle inte vara helt fel att få ett sommarjobb där!

Var även en sväng förbi min kära mormor idag och hittade en tiny tiny klänning som jag hade när jag var (enligt mamma) typ 2 bast, hur fin som helst. Och gissa, jag kan ha den fortfarande.. SJUKT antingen var jag en väldigt fet bäbis eller så är jag bara allmänt liten nu. Sitter som smäck, dock inte som en klänning utan mer som en tunika. Men det är väll bara att tacka och ta emot. Dagens applåd går väll till bäbishull då


  
 image37

Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0