Back in busniess


Orkade inte med min andra fula blogg, fast cirkus 1 dag senare gör jag en ny ful blogg, aja

Myskvl @ linnea's el casa igårkvl med girltalk och chigago. Riktigt mysigt! Känner mig dock nu sjukt seg och trött och grinig efter 2-dagars dans och efter ett besök hos karolines brorsa på fika. Så ikvl blire bara att bänka sig in tha couch och bara känna lugnet med en bra film och godis- Cant wait!

Btw hade skrivit förut att Gynning skulle vara med i DH, men till min BESVIKELSE var det ett aprilskämt från kanal5's sida.. blond som man är(var)

anyway, nu lockar soffan! -ciao

image2
Gif me some feedback
Postat av: Mini

Soffa, åh. Jag ska sitta på en buss i flera timmar.

2008-04-05 @ 21:53:10
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0