Birthayparty


Vaknar av att pappa drar skämtet "klockan är halv 12 nu camilla!! ............... i finland!" sen asgarvar han så mycket åt sig själv så jag får ont i huvudet. Har städat hela morgonen för födelsedagsfikasgästerna som kommer senare, så nu är jag helt slut, och träningsvärken på köpet sen dansen i går är ingen höjdare! anyway, blir mycket fika denna vecka nå rickard fyllde år igår, anki idag och mi madre på onsdag! Jag har no idea vad jag ska ge henne.. Hon ville ha en cykel så jag tänkte typ ta bussen till returmarknaden vid strömpilen, sen cykla tillbaka med den till umedalen(!!!) och gömma den i förrådet.. Får se hur det blir med den saken..



Gif me some feedback
Postat av: Sara

SV: ja eller hur :D

2008-04-06 @ 13:17:17
URL: http://www.Brownsugar.blogg.se
Postat av: Mini

Ja, det tror jag. ;)

2008-04-06 @ 15:50:48
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0