Huvet i bänken




Haha, stabilt. Hade ju Engelska A nationella i morse, vilket inte gick vidare bra. Gissade på typ alla och när jag var klar 30 min innan man fick gå, så somnade jag på bänken. Har typ inte sovit på hela natten då jag har svettas som ett jävla djur och snoret ba forsade. Härliga details, men så vare (äre). Ohch eftersom jag inte får ha någon frånvaro måste jag vara i skolan i morn fast jag har feber, vilket jag har. Men nu ska jag inte klaga, det kunde ju varit värre. Kunde ju vara benlös, eller nåt

Sitter just nu och spanar på DH, så sjukt spännande! Galet att varenda avsnitt är lika spännande. Dagens applåd till fantasifulla manusförfattare

image46


"i wanna taste that milkshake" är allt jag säger, titta in länken mnh tipsade om
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0