Jag har övergett ericsson




Började med att fara till dansen idag som gick faktiskt ganska bra, för att sedan gå en tripp på stan svettig som en gris. For sen en sväng förbi holmsund för att inviga årets mopedkörning! Jag har glömt hur roligt det var, susar fram längst e4an (??) som en ja, jag vet inte vad. For sedan till elgiganten då min underbara papps har kirrat så ja behöver inte lämna in telefonen på service (Där den skulle behövt stanna i typ 3 veckor) utan jag får en ny telefon på dirren istället! Kredit gillar vi, så behövde bara punga ut 161,50:- för en sprojlans ny mobbe! (Dagens applåd går till Kredit och snälla pappor)

Ikväll blir det att mysa med min david. Älskling!!

image39 -------------> image40
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0