Party igen


chill dag idag! Mammsen fyllde år och överraskade henne med att ha bakat muffins som jag lagt i en söt muffinskorg och en tekanna med tillbehörande koppar, som jag och Linnea klev upp halv 7 (på våran lediga dag) för att ställa iordning med ljus m.m innan mamma vaknade och skulle gitta till jobbet! Hon blev iallafall skitglad och bjöd på kinamat, win-win situation!
        Väl på Great Eastern så brände jag mig klantigt nog på värmeunderläggen, trodde att dom var kalla(???) för jag var såklart tvungen att pilla på dom. Hann även med en givande diskussion som handlande om när jag och linnea far till New york i vinter,eller snarare sagt om vi får fara, men mamma var inte lika hypad som vi. Och hur jag och linnea skulle inreda våran kulturkrockande lägenhet som kommer ligga på söder när vi flyttar hemmifrån. Tagga 18bastfyllande..(!)



Nä nu ska jag gå och se på simpsons -ciao
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0