Party on all night long


Helt sjuk igår! kvällen bestod av mindre nyktra brudar, polisbesök pga idioter till bilförare, ett besök på kyrkan inklusive lite chatt med kyrkägarna(typ?),En snabb visit på berghem hos nån pundare, skämde ut mig rejält inför en av min föredetta klassmate från Östra m.m.. fast han verkade tycka att det var mest roligt! Inte för att han kom i håg mig men..

Enda lyckan var nog när vi hann med bussen hem, i tid. För en gångs skull. Var även tvungen att kliva upp runt halv 10 idag för att åka på dans, men underligt nog mådde jag inte så dåligt! Så nu har jag en massa blåmärken överrallt och nöjd med mig själv för att jag orkade fara överhuvudtaget.

Nä nu ska jag gå och käka burger! ciao

Gif me some feedback
Postat av: Patricia

Hejsan!
Jag har en ny design på min blogg. Skulle vara trevligt om du ville titta in och skriva en kommentar om vad du tycker om den! :)

Ha en fin lördag!

2008-04-12 @ 13:48:49
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0