Skål?




Valborg. Kanske den mest överskattade "högtiden" på året. Alla bara cyklar omkring och super och alla vet om det! Föräldar som morföräldrar. Visserligen är det inget fel med att bara göra det, men det slutar alltid med att man bara cyklar om kring, tittar på nån lam majbrasa och åker hem för att man fryser häcken av sig. Nä, nu ska det bli andra bullar. Jag och mi madre ska ikvl till linnea, då hennes mamma styr party. Sen drar vi nog vidare till astor och håller dom sällskap där. Inget drickande ikväll alltså, och jag tror att mamma är ganska lättad! Lika bra att bygga upp förtroende (även på den mest alkoholdrickande dagen på året, förutom midsommar kanske) så att vi får åka till New york i vinter. T -agga

image47

Sovmorgon satt fint, även fast jag hade feber i morse pallrade jag mig iväg till skolan. Eloge till mig!

ciao
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0