Wayne's



Shit, nu känner man verkligen att sommarn är på G. Har suttit med ett par polare på wayne's coffe ca 3 timmar i sommarsolen! Helt underbart, sen kom även David förbi en sväng och bjöd mig på en chokladboll:) Hur mysigt som helst att sitta ute på verandan med solglajjorna i högsta hugg, käka fika och bara girltalka!

Så nu taggar vi sommarlov som lär innehålla en jävla massa BBQ-fester, nattdopp och allmänt slappande! Förutom att jag måste sommarjobba, men helt galet. Jag har nog aldrig varit såhär taggad på sommar tror jag!


image31

Sirpan,Rebeza,Mnh,Johnels, jag och Catt på wayne's. Dock hamnade vi sistnämnda inte på bild
Gif me some feedback
Postat av: Rebeca

smala armar på snygg tjej vänster...

2008-04-17 @ 20:25:18
URL: http://Rebeza.blogg.se

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0