159 days left



No school today! Igentligen hade jag sovmorgon till cirkus 12 idag men bestämde mig för att dra en stanna hemmadag. Blev i stället att mamma bjöd på ett supreme-mål, en tur på banken och ett träff med fotoautomaten. Bilden till mitt leg blev det fulaste i världshistorien som jag nu måste dras med i ett antal år.

Köpte även en kalender (som nu är "upp-pimpad", måste ju leva upp till mitt design-rykte) till skolan så jag kan börja organisera min skolgång för första gången i mitt liv. Som "2a kladdare" som snutten kallar mig, har jag varken sovmorgon eller nån dag att sluta tidigt. Men nu är det ju bara 159 skoldagar kvar tills nästa sommarlov.
-Taggat



Detta vill jag ha i höst!




Kofta och randig tischa: H&M
svart klänning: Forever21


Gif me some feedback
Postat av: MMM

Åh, som jag längtat efter denna uppdatering!!!

Saknade dig idag...

2008-08-21 @ 23:43:29
URL: http://mnh.blogg.se/
Postat av: MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

(btw vart kommer den där randiga t-tröjan från? (A))

2008-08-21 @ 23:44:39
Postat av: marre

var kommer kläderna ifrån? :)

2008-08-22 @ 14:34:34
Postat av: Rebeca

hm ären från.. njä jag vet inte lutar dock åt att stanna :$

2008-08-23 @ 01:38:58
URL: http://rebeza.blogg.se/

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0