var tyst och låt andra tro att du är dum, hellre än att tala och bevisa det.


Första dagen i skolan. En dag avcheckad. Bara 160 skoldagar kvar tills nästa sommarlov. Har faktiskt haft en slight panikattack för att återigen börja skolan. Men somsagt, det gick ju ganska bra. Förutom att jag är redan sjukt less och vill skjuta mig själv. Men det går nog över, får man hoppas

Å andra sidan har jag ju faktiskt blivit blond igen, efter ett besök hos frissan igår som blev mycket billigare än jag trott! Kostade endast 1 180:- för avfärgning, färgning+slingning och en klippning av håret. Kunde väll blivit lite nöjdare med resultatet men med tanke på att jag hade rött hår (Dock lite väl urblaskat och solblekt) så blev det ganska bra. Blir nu bara att färga det nångång till hemma så blire perfa!
Bild kommer senare

Känner att det blev ett ganska negativt inlägg, men det får ni nästan ta



Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0