i'm calling on you


dom senaste veckorna har jag bara glidit runt, i stugan bla annat. Pappa hade sin så kallade "rock festival" som han själv arrangerat i stugan som slutade med 5 fulla karlar varav 2 lekte häst och vagn från rommar tiden. (min pappa var ceasar him self.)

Har ju också slutat mitt underbara jobb på personalklubben vilket var synd, jobbade 6 timmar med att sälja fika, göra fika och fika. underbart! Taggar verkligen inte tills jag ska börja på Kommunjobbet då jag i Holmsund ska göra parkarbete.. Huurrrrvens. Då jobbar jag i 07.00-14.00 dvs 2 timme mer, jag måste slita mer och det är i holmsund. Kan det bli bättre? Taggar Lön iallfall!!


Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0