i know i deserve it



Nu skriver jag endå, lite som jag har att göra så sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig. Jobbar ju även i morn på personalklubben (ett fik på sjukhuset där dom säljer godsaker och kläder.) Visserligen inte så slitsamt då det enda jag får göra är att göra mackor, äta mackor, stå i kassan och göra mer mackor. Underbart. Men eftersom att det är ett "landstinget-jobb" så kammar jag nog bara in sisådär 3 papp. Men pengar som pengar! klirar endå fint i kassan och det enda jag vill göra är att shoppa upp alla pengar! Var så länge sen jag köpte nånting sist så jag undrar om jag inte ska unna mig nånting fint.

i think i deserve it


phuket, here i come?




Gif me some feedback
Postat av: Anonym

Hur går det att jobba? :)

2008-06-23 @ 11:22:31
URL: http://mnh.blogg.se/

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0