So sick..



Är sjuk igen. Som vanligt. Hur många gånger har jag inte skrivit i bloggen att jag har haft feber? och det är bara under tiden jag haft bloggen. Sen detta år invigdes har jag haft feber och varit hemma från skolan ca 10 gånger. minst. Måste fått dessa baciller då jag badade i övik som jag besökte under midsommar. Påtal om övik, och bad. Min kära pappa (inkl hans fru och dom som ägde det feta mansionet som vi bodde i (dom hade 3 bastusar, varav en låg på bryggan, en jacuzzi m.m) Iallfall, min kära papps blev såklart onyktrast av dom alla (tror det ligger i släkten..?) och fick med alla att näcka. Där stog jag chockad som ett jävla jag vet inte vad och såg min pappas allra heligaste dingla omkring när han plaskade ner från bryggan. Jag tror jag måste börja gå i terapi.

Bara för att jag är sjuk måste jag lägga in denna låt.



go'natt.
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0