Aldrig statoil mer



Fyhelvete, igår jobbade jag som ett jävla djur! Det var verkligen inte min dag. Påvägen till statoil så vurpade jag med moppen. Sen så när jag höll på att skura som bäst, självklart tappar man mobilen i vattnet, Jag blev också uppraggad av en till old man och en annan som frågade "Åhå, så du städar här på fritiden?" Som om att jag skulle ha valt att vara där? Sen så självklart på vägen hem från statoil så när jag skulle parkera moppen så föll den så klart på mig så att jag bröt en nagel. Varm vattnet tog slut när jag dushchade och jag var trött som ett jävla as. Inte min dag i går direkt! Men när jag kommit hem till snuttis och såg han powernapa så fridfullt blev allt bra igen:) Men grillfesten på kvällen var ju bara ovärd!


iallafall fick jag ju även reda på nationella ifredags. Har bara gjort en del och endå har jag redan G! JAG SOM SUGER PÅ MATTE. joy
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0