Den som inte kan dansa skyller på golvet



Har kännts som en lång dag idag. Började med en urtråkig mattelektion som aldrig ville ta slut, följt av design och svenska. Under lunchen utspelades en ur rolig musikal som var 4 pojkars projektarbete. hur rolig som helst! höll på att dö av skratt ett antal gånger under den timme den varade. Sen så komm snutt även förbi igen, vilket förgyllde dagen!
 

på bussen till dansen blev jag uppraggad av en full 60+are och utstirrad av en fet kossa som såg ut som att hon ville äta upp mig. Där satt jag rädd som en jävla mus och bara väntade på att få hoppa av bussen. Dock så klev hon av på samma busshåll plats! iafl sen snabbt som fan till holmsund i skinnjacka och t-shirt på moppen. Ashole cold! så ikvl blir det bara att pilla stjärt ,dvs inte mycket. Men imorn blire att kliva upp klockan 7(!!!) för att gitta till statoil klockan 8 där jag fått jobb för dagen! Ska städa hela butiken och jag hoppas jag får en rejäl slant för det. Sen på kvällen blir det grill party! CANT WAIT


Gif me some feedback
Postat av: Mei

vad dansar du ? :)

2008-05-18 @ 22:19:40
URL: http://quincystyle.blogg.se

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0