Kulturnattennn



Började med någon förfest på teg som min kära kompis marielle hade bjudit oss på. Träffade en del trevliga människor som bjöd på dricka, så inte tackade jag nej inte! Runt halv 10 spred nån idiot ryktet att polisen var på G, så på 2 röda hade alla stukigt ut bakvägen och smusslat in till stan. Väl på stan träffade man en massa sköna, ofrämmande som främmande människor och fick ett antal kramar. Runt kvart över ett tog kylan över rejält och bestämde sig då för att bege sig mot teg igen för att hämta cyklarna för att sen bege sig hemmåt då man slocknade på dirren!

Men idag så är det ju morsdag, så jag hoppas ni har grattat era kära morser som slet som djur i 9 månader för att bära runt på en 3-4 kilos klump runt magen för att sedan trycka ut ungen under en 12-timmars förlösning. Grattis mamma!


Vänster: Tina, Johanna & jag. Mitten: Marre, jag & Betty(boop). Höger: DI LEVA
bilder snodda från maria



mammas morsdag present. och nej!! det är en kossa, inte en gris.
(hoppas mammis inte läser bloggen)

Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0