Last night


Har drömt om cola typ 4 dar i sträck nu. Snacka om att vara sugen! Jag riktigt känner hur det vattnas i munnen på mig bara jag tänker ordet. coca cola. Helt besatt? vart komm detta obsessesion ifrån? Ingen vet.

iallfall, har haft feber lite mer än en vekcka nu men idag var första dagen jag stannade hemma från skolan. 4 dagar lov förra veckan gjorde att jag höll ut måndag-onsdag. Valborg var ganska trevligt somsagt. Var först i Kassjö-bygårn med mamma och linnea då hennes moder styrde party. Sen drog vi vidare till astor där det var party. Dock hämtade mamma mig klockan 11 för att hon var trött. Men det var ganska skönt att komma hem då jag var sjuk. Tydligen hade det blivit lite naket efter att vi drog. Men missade inget somsagt ;D Annars har jag bara mysigt med david hela helgen

Nä nu ska jag gå och få mamma att fara på pullan och köpa cola. Adios!

image48
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0