These last days



Mycket har hänt under dom senaste dagarna, Mnh och lills har åkt till gbg, haft 2 prov (inkl nationella i matte, somnade inte denna gång!) bakat bulls med snutten (som använde farinsocker som kanel. Det såg ju lika dant ut)
Och så har jag fått sommar jobb! Ska arbeta på personalklubben på sjukhuset där dom säljer fika, glass och kläder. 53pix i timmen och jag klagar inte. 3 veckor på dirren efter skolan slutat!

Måste bara berätta det sjukaste. På bussen till stan efter skolan så var bussen typ fullsmockad, men jag lyckades klämma in mig längst gången och hade turen att hamna bredvid ett sär. (alla som känner mig vet att jag har en slight rädsla för handikappade och håller andan varje gång jag går förbi, inget illa menat men jag kan inte hjälpa det!)
iallfall så när jag stog bredvid denna människa så la jag märket till att han hade ett par hörlurar på sig, och då när jag tittade på han så gav han mig en blink, började rå digga samt jucka mot barnvagnen som stog framför honom. Det enda jag kunde tänka på var "Vad i helvette?"
Gif me some feedback
Postat av: sibel svarar

ja me:) ha en bra dag

2008-05-15 @ 16:58:49
URL: http://www.sibeeel.blogg.se
Postat av: Zophie

Svar: Ja eller vi har två föreläsningar kvar. Sedan är vi lediga i 1.5 vecka innan vi har en hemtenta som slut på kursen :D Men det känns ju inte så farligt :D

2008-05-15 @ 17:07:25
URL: http://zophiemadeleine.blogg.se

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0