Mamma betalar



Ännu en gång bjuder mamma med mig på stan, vilket innebär att hon brukar paya! Kan låta lite spoilt, men lite pengar som jag har så tackar jag och tar emot. Tack mamma!

Igår blev kvällen inte speciellt spännande med en bok (Varning för lång parantes) ( En shoppaholics bekännelser, som jag fått 3 stycken av mamma också, tack igen! ) och extra extra, hade hoppats att denna kväll skulle bjuda på bowling med the old gang men läget blev icket så. Får nu se vad denna kväll kommer att innehålla..


Nä, nu måste jag rusa. Affärerna stänger ju trots allt runt 4 idag. Ciao ciao for now
                                                                                                                                                
Gif me some feedback

Remember me?

Gif me some feedback:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0